ΔΕΚΑ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ




Οι κανόνες ασφαλείας που θα διαβάσεις δεν είναι οι τυπικοί κανόνες που απλώς λένε να φοράς κράνος και να τηρείς τον ΚΟΚ. Σκέψου. Το να φοράς κράνος δεν θα σε βοηθήσει καθόλου να μην τρακάρεις με αυτοκίνητο. Σίγουρα βοηθάει ΑΝ σε χτυπήσει αυτοκίνητο και γι αυτό είναι καλό να φοράς κράνος, αλλά ο πρώτος στόχος πρέπει να είναι να αποφύγεις τη σύγκρουση. Το πρόβλημα με τη συμβουλή του «να τηρείς τον ΚΟΚ» είναι ότι πολλοί νομίζουν ότι αρκεί να μην περνούν με κόκκινο και όλα θα πάνε καλά. Ομως, ο ΚΟΚ δεν είναι σε καμία περίπτωση αρκετός. Παράδειγμα στην Αμερική ο ΚΟΚ λέει στα ποδήλατα να κινούνται όσο πιο δεξιά γίνεται. Ομως, όταν είσαι πολύ δεξιά, μπορεί να ανοίξει η πόρτα ενός παρκαρισμένου μπροστά σου, οι οδηγοί που βγαίνουν από στενά και γκαράζ δεν σε βλέπουν και αυτοί που έρχονται από πίσω σου μπορεί να σε περάσουν πολύ κοντά, γιατί δεν τους υποχρέωσες να αλλάξουν λωρίδα. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να καταλήξεις νομοταγής πλην όμως τραυματίας.



1 AYTOKINHTO ΠΕΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ

Ενας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους να σε χτυπήσει (ή παρολίγο να σε χτυπήσει) αυτοκίνητο. Αυτοκίνητο βγαίνει από γκαράζ ή στενό στα δεξιά σου. Υπάρχουν δύο ήδη σύγκρουσης: είτε το αυτοκίνητο πέφτει πάνω σου από το πλάι είτε πετάγεται μπροστά σου και πέφτεις εσύ πάνω του. 

Επιτέλους κράνος με αερόσακο για ποδηλάτες

Hovding – κράνος με αερόσακο για ποδηλάτες

ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ. ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗ Η ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ;



Η ποδηλασία ειναι η άσκηση με χρήση ποδηλάτου, ιδιαίτερα
διαδεδομένη σε όλον τον κόσμο με διάφορες μορφές χρηστι-
κότητας: Μετακίνηση, αναψυχή, άθλημα,εργασία. Επίσης με
τον όρο ποδηλασία εννοείται και η κίνηση με ανθρώπινη
δύναμη, σε συνέργεια ηλεκτρικής υποβοήθησης κάθε μορφ-
ής δίκυκλων, τρίκυκλων, τετράκυκλων μονόκυκλων ή άλλων
ποδοκίνητων οχημάτων.

Υπάρχει πιο ξέγνοιαστος, ανάλαφρος, οικολογικός, αγχολυτικός και ρομαντικός τρόπος μετακίνησης? Γνωρίστε καλύτερα το μέσο που λατρέψαμε, τουλάχιστον στην παιδική μας ηλικία...


 
 
Το ποδήλατο
 
Το ποδήλατο (bike, cycle, bicycle) είναι ένα όχημα που η κίνησή του βασίζεται στην ανθρώπινη προσπάθεια, μέσω ενός μηχανικού συστήματος που στηρίζεται πάνω σε ένα πλαίσιο (σκελετός) και δύο τροχούς που είναι τοποθετημένοι ο ένας πίσω από τον άλλο.
Στις μέρες μας έχει πολλές ιδιότητες στην καθημερινή δραστηριότητα του ανθρώπου. Τα παιδιά το χρησιμοποιούν ως παιχνίδι, ενώ στις μεγαλύτερες ηλικίες χρησιμοποιείται από άνδρες και γυναίκες ως μέσο μεταφοράς, ψυχαγωγίας, βελτίωσης της φυσικής κατάστασης, για εργασία σε διάφορους τομείς (αστυνομία, ταχυδρομεία, ακόμα και στο στρατό) και βέβαια ως άθλημα.
Όποιο και αν είναι το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης, το σωματικό σου ύψος και βάρος, το φύλο, η χρήση και ο χρόνος που έχεις σκοπό να αφιερώσεις, ή τα χρήματα που σκοπεύεις να δαπανήσεις, παρακάτω θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες που θα σε βοηθήσουν να επιλέξεις το σωστό ποδήλατο για κάθε περίπτωση, ακόμα και αν ο σκοπός δεν είναι αθλητικός.
 

Ιστορική αναδρομή Ελληνικής Ποδηλασίας

Ιστορική αναδρομή Ελληνικής Ποδηλασίας
 
1890: Αρχίζει να καλλιεργείται στην Ελλάδα το άθλημα της ποδηλασίας.
 
1895: Κατασκευάζεται το ποδηλατοδρόμιο στο Φάληρο (σημερινό στάδιο Καραϊσκάκη), από τον μηχανικό Βελλίνη.
 
1896: Ολυμπιακοί αγώνες Αθήνας: Ο Αριστείδης Κωνσταντινίδης κατακτά το χρυσό μετάλλιο στον αγώνα αντοχής, 87 χλμ.
Ο Γιώργος Κωλέττης παίρνει το ασημένιο μετάλλιο στα 100χλμ πίστας.
Ο Σταμάτης Νικολόπουλος κερδίζει δύο ασημένια μετάλλια, το πρώτο στα 2χλμ Ατομικής Χρονομέτρησης και το δεύτερο στην Ταχύτητα.
Ο Παναγιώτης Παρασκευόπουλος παίρνει χάλκινο μετάλλιο στον αγώνα 12 ωρών Πίστας. 

Ρύθμιση ποδηλάτου

Σωστή θέση του αθλητή πάνω στο ποδήλατο
 
Από τα πιο βασικά πράγματα τη στιγμή που κάποιος πρόκειται να αγοράσει καινούριο ποδήλατο είναι να αγοράσει το κατάλληλο. Εκτός από τους αρκετούς διαφορετικούς τύπους που μπορεί να κυκλοφορούν στην αγορά οι σωστές μετρήσεις σε οποιοδήποτε από αυτά μπορούν να αλλάξουν την δυσάρεστη εικόνα που αφήνει ένα λάθος ποδήλατο σε κάποιον ποδηλάτη. Αρχικά αυτή η νέα θέση μπορεί να δείχνει άβολη, με τα πόδια να αγγίζουν ελάχιστα το έδαφος και τον κορμό σε πλήρη έκταση, ωστόσο έχει αποδειχθεί ότι συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της απόδοσης αλλά και στην πολύ σημαντική αποφυγή τραυματισμών ή πόνων. 

ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ

       ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑ                                                          Καμάρι – Μέσα Γωνιά –Βόθωνα –Μεσσαριά-Μονόλιθος.

Απόσταση :         10km.
Ευκολία δρόμου: Μέτρια-εύκολη.
Χρόνος:                4-5 Ώρες. Μαζί και το μπάνιο !



Η διαδρομή θα ξεκινήσει από το Καμάρι κάτω από τον βράχο της αρχαίας Θήρας και δίπλα από τα γαλανά  νερά  του Αιγαίου πελάγους.

Santorini

Τα μυστικά του Ποδηλάτου

Τα μυστικά για καλή χρήση του ποδηλάτου
Οι γνωστοί πόνοι στη μέση και στον αυχένα, τα πιασίματα μετά από βόλτες επάνω στο ποδήλατο χαλάνε τη διάθεση και όχι μόνο.Μακρόχρονες ζημιές έρχονται στο προσκήνιο. Μετά τη βόλτα αισθάνεστε την πλάτη σας σαν μπετόβεργα...

Όλα ξεκινούν από τη σπονδυλική στήλη στην οσφυϊκή μοίρα και ανεβαίνουν μέχρι τον αυχένα. Αν οδηγείτε πολύ ώρα σε απότομη ανηφόρα και έχετε και σακίδιο στην πλάτη, τότε τα συμπτώματα ενισχύονται.

Ιστορίες του ποδηλάτου

Η εξέλιξη του ποδηλάτου

1817: Εφευρέθηκε η οδηγούμενη Draisienne.

Ο Γερμανός Βαρώνος von Drais εφηύρε την Draisienne, ένα οδηγούμενο ποδήλατο. Σχεδόν ολόκληρο, ήταν φτιαγμένο από ξύλο, και χωρίς πετάλια, ο αναβάτης του έδεινε ώθηση σπρώχνοντας τα πόδια του στο έδαφος. Εκείνο τον καιρό, το ρεκόρ ταχύτητας για αυτό το ποδήλατο ήταν 15 km/h. Χρησιμοποιήθηκε λίγο μέχρι τη δεκαετία του 1830. Το 1842, εξοπλίστηκε με συμπαγή λάστιχα από γόμα.




1839: Το MacMillan velocipede ήταν το πρώτο του είδους του το οποίο δεν απαιτούσε τα πόδια στο έδαφος.

Αυτό το δίτροχο όχημα σχεδιάστηκε από τον Kirkpatrick MacMillan, έναν Σκωτσέζο ξυλουργό. Ήταν το πρώτο του είδους του που επέτρεπε στον αναβάτη να το καβαλήσει χωρίς να αγγίζουν τα πόδια του στο έδαφος. Στην γεννέτηρα του MacMillan, το Coathill, στη Σκωτία, τα εκατοστά γενέθλια από την δημιουργία του MacMillan velocipede γιορτάστηκαν το Σεπτέμβριο του 1946 με καθυστέρηση οχτώ χρόνων λόγω του 2ου Παγκοσμίου πολέμου, αλλά πρόσφατα η πραγματική ύπαρξη αυτού του ποδηλάτου τέθηκε υπό αμφιβολλία


Η ιστορία του ποδηλάτου


Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών του. Το ποδήλατο αποτελεί ένα ιδιαίτερα διαδεδομένο μεταφορικό μέσο. Ο αριθμός των ποδηλάτων του πλανήτη στις μέρες μας υπολογίζεται ότι ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του ποδηλάτου αποτελεί η δυνατότητα του να ανταποκρίνεται σε αρκετά διαφορετικές απαιτήσεις, όπως είναι η μετακίνηση, η άθληση και η ψυχαγωγία.

Στην κλασική του μορφή, το ποδήλατο αποτελείται από δύο τροχούς, οι οποίοι βρίσκονται ο ένας πίσω από τον άλλο και συνδέονται μεταξύ τους με μεταλλικό σκελετό. Βασικά επίσης μέρη ενός τυπικού ποδήλατου αποτελούν το τιμόνι, η σέλα, το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και τα φρένα. Ως συμπληρωματικός εξοπλισμός, όχι δηλαδή απαραίτητος για τη λειτουργικότητα του ποδηλάτου, χρησιμοποιείται ένα πλήθος εξαρτημάτων.

Cycling UCI Road World Championships 2010 - Thor Hushovd Elite Race Winn...




Ετικέτες

Διάφορα Ποδηλασία Santorini Τεχνολογία Ταξίδια AUSTRALIA Πάρος EUROPE Υγεία Ηλεκτρικό Ποδήλατο Ποδηλατικός Τουρισμός BIKE FESTIVAL Ελλάδα Κατασκευές ποδηλάτων Κοινόχρηστα ποδήλατα Οδήγηση Οικολογία Ποδηλατάδα Συμβουλές 1ο Athens Criterium 23 Γύρος Αθήνας Africa Bikehotels COCO MAT Dervla Murphy Electric Bike Elekronio European Commission Eurovelo From Japan to England GeoOrbital Greece Greece - Australia ITALIA KOSMOS News Penny Marathon Pinarello Bike Railbiking Ski Bike The Cyclist association of Santorini Thira Thirasia Training in Greece WWF Zagori Αγώνες Ανθρώπινες Ιστορίες Αστυνομικοί ποδηλάτες Ασφάλεια Ασφάλεια ποδηλάτη! Βολικάκης ΓΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΣ Γύρος Γαλλίας Διακοπές με ποδήλατο! Διατροφή ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Ειδήσεις Ελληνικό ποδήλατο! Επίσκεψη ποδητατών στην Σαντορίνη Εφαρμογές Ινδία-Σουηδία!! Ιστορία Κάψε Θερμίδες! Κατασκευή ποδηλάτου Νέος Νόμος Νορβηγία! Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο Γύρος του κόσμου Οικογένεια ΠΑΡΑΞΕΝΑ Παρουσίαση Ποδήλατο Ποδηλατόδρομοι. Πολιτισμός Προστιμα! ΡΟΔΟΣ Ρεκόρ ποδηλάτου Σέλα! Σίκινος Σουμελά Σπαστό Ηλεκτρικό Ποδήλατο Στέλιος Βάσκος Σχεδιασμός ποδηλατόδρομου Σύρος ΤΡΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΛΤΑ Ταξίδι με ποδήλατο Το ποδήλατο του πρωθυπουργού Το ποδηλατο στο εξωτερικό Τουρισμός στην Ελλάδα Φλόγα Χρήστος Βολικάκης Ψυχολογία
Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει την προσπάθεια, είτε με σχετικό υλικό, είτε με οτιδήποτε άλλο, μην διστάσει να επικοινωνήσει μαζί μαςcyclingsantorini@yahoo.gr