Στα Τρίκαλα, την πόλη του ποδηλάτου, είναι γνωστή η αγάπη των
κατόχων παλιών και αναπαλαιωμένων ποδηλάτων. Ποδήλατα που κάποτε ήταν το κύριο
μεταφορικό μέσο των κατοίκων της πόλης και όχι μόνο.
Αστραφτερές αντίκες πια, που χάρη στην αγάπη των συλλεκτών ξανακυκλοφορούν στους δρόμους τραβώντας τα βλέμματα όσων τα αντικρίζουν.
Σπάνια ποδήλατα φτιαγμένα πριν τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο ή και αργότερα, διασώθηκαν από συλλέκτες όπως ο Κώστας Τσεκούρας, πρωτοπόρος στο είδος,που όχι μόνο διέσωσε,
αλλά μεταλαμπάδευσε την αγάπη του για το παλιό δισκέλετο ποδήλατο σε πολλούς Τρικαλινούς, χάρη στους οποίους σήμερα καμαρώνουμε και θαυμάζουμε αυτά τα έργα τέχνης ξανά στους δρόμους.
Αστραφτερές αντίκες πια, που χάρη στην αγάπη των συλλεκτών ξανακυκλοφορούν στους δρόμους τραβώντας τα βλέμματα όσων τα αντικρίζουν.
Σπάνια ποδήλατα φτιαγμένα πριν τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο ή και αργότερα, διασώθηκαν από συλλέκτες όπως ο Κώστας Τσεκούρας, πρωτοπόρος στο είδος,που όχι μόνο διέσωσε,
αλλά μεταλαμπάδευσε την αγάπη του για το παλιό δισκέλετο ποδήλατο σε πολλούς Τρικαλινούς, χάρη στους οποίους σήμερα καμαρώνουμε και θαυμάζουμε αυτά τα έργα τέχνης ξανά στους δρόμους.
Στις φωτογραφίες του trikalavoice.gr μαζί με τον Αντώνη Παπαγεωργόπουλο,
επίσης συλλέκτη και λάτρη του παλιού ποδηλάτου, στην πλατεία "Παλαιού
Δεσποτικού" των Τρικάλων, είναι με ένα αναπαλαιωμένο στρατιωτικό ποδήλατο
ΒSA του 1940 με κόντρα.
Το συγκεκριμένο ποδήλατο διασώθηκε από τον κύριο Κώστα, λίγο πριν πεταχτεί από τον ιδιοκτήτη του για παλιοσίδερα. Ο Κώστας Τσεκούρας αφιερώνοντας ατέλειωτες ώρες επισκευής, έβαλε την τέχνη του, καθότι επαγγελματίας ελαιοχρωματιστής, αλλά και την αστείρευτη φαντασία του αναπαλαιώνοντας ένα πολύ σπάνιο ποδήλατο, ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα, με όλα όσα περιφερειακά εξαρτήματα έφερε στην αρχική του κατασκευή.
Το συγκεκριμένο ποδήλατο διασώθηκε από τον κύριο Κώστα, λίγο πριν πεταχτεί από τον ιδιοκτήτη του για παλιοσίδερα. Ο Κώστας Τσεκούρας αφιερώνοντας ατέλειωτες ώρες επισκευής, έβαλε την τέχνη του, καθότι επαγγελματίας ελαιοχρωματιστής, αλλά και την αστείρευτη φαντασία του αναπαλαιώνοντας ένα πολύ σπάνιο ποδήλατο, ίσως το μοναδικό στην Ελλάδα, με όλα όσα περιφερειακά εξαρτήματα έφερε στην αρχική του κατασκευή.
Γύρισε σε παλαιοπωλεία σε πολλές πόλεις και βρήκε τα κατάλληλα
περιφερειακά που έλειπαν, δηλαδή εγγλέζικο στρατιωτικό κράνος, φτυάρι,
βαλιτσάκια μεταφοράς στρατιωτικού εξοπλισμού, εργαλειοθήκη, παγούρι, φακό,
τηλεσκοπικό σωλήνα αλληλογραφίας και πυξίδα.
Στο ποδήλατο όλα τα στοιχεία του, που χρονολογούνται από το 1911-1940, είναι γνήσια κι έτσι αποκτά ιδιαίτερη αξία λόγω της σπανιότητάς του.
Στο ποδήλατο όλα τα στοιχεία του, που χρονολογούνται από το 1911-1940, είναι γνήσια κι έτσι αποκτά ιδιαίτερη αξία λόγω της σπανιότητάς του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου