Ποδηλατώντας πάνω από τα 40….

 Μερικές φορές θαυμάζουμε έναν ποδηλάτη που 40 χρονών και δείχνει ότι είναι στην ακμή του σαν επαγγελματίας. Υπάρχουν άνθρωποι που η βιολογική τους ηλικία είναι 15 με 20 νεότερη από την πραγματική τους ηλικία. Αφού κατατάχθηκε 16ος στον αντρικό αγώνα στο Πεκίνο το 2008, ο Ουρουγουανός ποδηλάτης Milton Wynants ανακοίνωσε ότι θα είναι ένας 40χρονος αγωνιζόμενος στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2012 στο Λονδίνο. “Αν προπονούμαι και κάνω ότι πρέπει να κάνω για να αγωνιστώ το 2012, πιστεύω ότι θα πετύχω το στόχο μου”,  λέει ο Wynants.
Έρευνες έχουν δείξει ότι οι νικητές του Tour de France είναι κατά μέσο όρο 28 χρονών. Από την άλλη πλευρά, ο μέσος όρος ηλικίας για μεσαίου και ανωτέρου επιπέδου ποδηλάτες αναψυχής είναι 40.
Στα 40 οι άνθρωποι συνήθως αρχίζουν να έχουν προβλήματα στα οστά ή πόνους, αλλά τα σπορ μπορούν να βοηθήσουν να μετριαστούν αυτές οι συνέπειες. Για αυτό είναι σημαντικό να κάνουμε σπορ όπως η ποδηλασία, με την οποία γυμνάζονται οι μεγάλες μυϊκές ομάδες και τις διατηρούμαστε σε φόρμα. Εκτός από την προπόνηση, πρέπει να κάνετε και διατάσεις στους μυς σας για να βελτιώσετε την ελαστικότητά τους και να τους διατηρήσετε νέους.
Όταν αποφασίσετε να πάτε για ποδηλασία (ή να κάνετε οποιοδήποτε άλλο σπορ) στα  40, πρέπει να πάρετε κάποιες προφυλάξεις πριν να ξεκινήσετε. Πρώτα από όλα, επισκεφθείτε το γιατρό σας. Επίσης, θα ήταν πολύ καλό αν μπορούσατε να κάνετε ένα τεστ κοπώσεως για να εκτιμήσετε την καρδιαναπνευστική σας λειτουργία καθώς και την αρτηριακή σας πίεση κατά τη διάρκεια της άσκησης. Τελικά, όπως και με οποιαδήποτε άλλη αθλητική δραστηριότητα, πρέπει να κάνετε προθέρμανση και διατάσεις στους μυς σας πριν να ανεβείτε στο ποδήλατό σας.
Επιπλέον, είναι σημαντικό να ποδηλατείτε σε μία μέτρια ταχύτητα και να αποφεύγετε την υπερβολική σωματική επιβάρυνση. Αν νιώσετε πόνο, μειώστε την ένταση της προπόνησής σας και επισκεφθείτε το γιατρό σας. Πόνοι και κράμπες μπορεί να είναι συμπτώματα υπερπροπόνησης.
Απολαύστε την ποδηλασία αλλά μην πιεστείτε να βγαίνετε 7 μέρες την εβδομάδα. Αντί αυτού, μπορείτε να κάνετε 20λεπτες βόλτες τρεις φορές την εβδομάδα – αυτό θα σας κρατήσει σε φόρμα και θα προάγει την καρδιοαναπνευστική σας προστασία. 30λεπτες βόλτες τέσσερις φορές την εβδομάδα θα σας κρατήσουν σε ακόμα καλύτερη φόρμα και θα αυξήσουν την ικανότητά σας στην προπόνηση. Και σε μέτριο ρυθμό ποδηλασία 5 μέρες την εβδομάδα για 40 με 60 λεπτά θα σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για τον αγώνα. Σε κάθε περίπτωση, απολαύστε την ποδηλασία, με ενθουσιασμό αλλά ευσυνείδητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ετικέτες

Διάφορα Ποδηλασία Santorini Τεχνολογία Ταξίδια AUSTRALIA Πάρος EUROPE Υγεία Ηλεκτρικό Ποδήλατο BIKE FESTIVAL Ελλάδα Κατασκευές ποδηλάτων Κοινόχρηστα ποδήλατα Οδήγηση Οικολογία Ποδηλατάδα Ποδηλατικός Τουρισμός 1ο Athens Criterium 23 Γύρος Αθήνας Africa Bikehotels COCO MAT Dervla Murphy Electric Bike Elekronio European Commission Eurovelo From Japan to England GeoOrbital Greece Greece - Australia ITALIA KOSMOS News Railbiking Ski Bike The Cyclist association of Santorini Training in Greece WWF Zagori Αγώνες Ανθρώπινες Ιστορίες Αστυνομικοί ποδηλάτες Ασφάλεια Ασφάλεια ποδηλάτη! ΓΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΣ Γύρος Γαλλίας Διακοπές με ποδήλατο! Διατροφή ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Ειδήσεις Ελληνικό ποδήλατο! Επίσκεψη ποδητατών στην Σαντορίνη Εφαρμογές Ινδία-Σουηδία!! Ιστορία Κάψε Θερμίδες! Κατασκευή ποδηλάτου Νορβηγία! Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο Γύρος του κόσμου Οικογένεια ΠΑΡΑΞΕΝΑ Παρουσίαση Ποδήλατο Ποδηλατόδρομοι. Πολιτισμός Προστιμα! ΡΟΔΟΣ Ρεκόρ ποδηλάτου Σέλα! Σίκινος Σουμελά Σπαστό Ηλεκτρικό Ποδήλατο Σχεδιασμός ποδηλατόδρομου Σύρος ΤΡΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΛΤΑ Ταξίδι με ποδήλατο Το ποδήλατο του πρωθυπουργού Το ποδηλατο στο εξωτερικό Τουρισμός στην Ελλάδα Φλόγα Χρήστος Βολικάκης Ψυχολογία
Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει την προσπάθεια, είτε με σχετικό υλικό, είτε με οτιδήποτε άλλο, μην διστάσει να επικοινωνήσει μαζί μαςcyclingsantorini@yahoo.gr