Τοποθέτησε σωστά, τα σχαράκια στα παπούτσια σου!



Τοποθέτησε τα σχαράκια σε τρία απλά βήματα!
Μία πολύ σημαντική ρύθμιση που θα πρέπει να κάνει κάθε ποδηλάτης πριν ακόμη καβαλήσει το ποδήλατό του, μαζί με τη σωστή ρύθμιση της σέλας, είναι να τοποθετήσει σωστά τα σχαράκια στα παπούτσια.
Η απόδοση, η δύναμη και η αποφυγή τραυματισμών, σχετίζονται άμεσα με τη θέση που φέρουν τα πόδια μας στα πετάλια. Υπάρχουν πολλές θεωρίες σχετικά με τη σωστή θέση των ποδιών επάνω στα πετάλια. Η πιο δημοφιλής, και ευρέως αποδεκτή θεωρία, είναι αυτή που μας προτρέπει να τοποθετήσουμε τα σχαράκια σε τέτοια θέση, ώστε το πρώτο μετατάρσιο του ποδιού να βρίσκεται στο κέντρο του άξονα του πεταλιού.

ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ
Φορώντας το παπούτσι, σταθείτε όρθιοι και προσπαθήστε να εντοπίσετε με το χέρι σας (ή με την βοήθεια κάποιου άλλου) το κόκαλο που προεξέχει στο εσωτερικό του ποδιού σας, κουνώντας τα δάχτυλα του ποδιού. Μόλις το εντοπίσετε, σημαδεύετε την ακριβή του θέση στο εξωτερικό του παπουτσιού, με ένα μαρκαδόρο, τραβώντας μια γραμμή μέχρι τη σόλα του.


BHMA ΔΕΥΤΕΡΟ
Αφού αφαιρέσετε το παπούτσι από το πόδι σας, τοποθετήστε το σχαράκι σε τέτοια θέση, ώστε το κέντρο του να βρίσκεται στο ύψος της γραμμής που έχετε σημαδέψει. Τα περισσότερα σχαράκια, για λόγους ευκολίας, έχουν ένα σημάδι που υποδεικνύει το κέντρο τους. Αυτή λοιπόν η ρύθμιση, θα φέρει το πόδι σας σε μία ουδέτερη θέση, με το πρώτο μετατάρσιο να πιέζει ακριβώς τον άξονα του πεταλιού. Εάν όμως το οδηγικό σας στιλ φέρνει λίγο σε αυτό του Tom Boonen, τότε μπορείτε να μεταφέρετε ελαφρώς προς τα πίσω το σχαράκι, τρία με πέντε χιλιοστά το πολύ.

ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ
Αφού σφίξετε με την κατάλληλη ροπή (5Nm) τις βίδες στα σχαράκια, βγείτε μια μικρή βόλτα με το ποδήλατο για να τσεκάρετε την καινούργια ρύθμιση. Είναι πολύ πιθανόν να χρειαστεί να κάνετε κάποιες μικρές ρυθμίσεις, ούτως ώστε η φτέρνα σας να μην απέχει πολύ από το μπράτσο του δισκοβραχίονα, αλλά ούτε και να ξύνει σε αυτό κατά το πεταλάρισμα. Μόλις καταλήξετε στην τέλεια για εσάς ρύθμιση, μην ξεχάσετε να ξανά σφίξετε τις βίδες, χρησιμοποιώντας «thread-lock» αυτή τη φορά. Θα χρειαστείτε λίγο χρόνο για να συνηθίσετε τη νέα ρύθμιση, γι’ αυτό είναι προτιμότερο να διατηρήσετε μια πιο χαλαρή ένταση στις πρώτες σας προπονήσεις ή βόλτες.
πηγή: ΜΒΙΚΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ετικέτες

Διάφορα Ποδηλασία Santorini Τεχνολογία Ταξίδια AUSTRALIA Πάρος EUROPE Υγεία Ηλεκτρικό Ποδήλατο BIKE FESTIVAL Ελλάδα Κατασκευές ποδηλάτων Κοινόχρηστα ποδήλατα Οδήγηση Οικολογία Ποδηλατάδα Ποδηλατικός Τουρισμός 1ο Athens Criterium 23 Γύρος Αθήνας Africa Bikehotels COCO MAT Dervla Murphy Electric Bike Elekronio European Commission Eurovelo From Japan to England GeoOrbital Greece Greece - Australia ITALIA KOSMOS News Railbiking Ski Bike The Cyclist association of Santorini Training in Greece WWF Zagori Αγώνες Ανθρώπινες Ιστορίες Αστυνομικοί ποδηλάτες Ασφάλεια Ασφάλεια ποδηλάτη! ΓΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΣ Γύρος Γαλλίας Διακοπές με ποδήλατο! Διατροφή ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Ειδήσεις Ελληνικό ποδήλατο! Επίσκεψη ποδητατών στην Σαντορίνη Εφαρμογές Ινδία-Σουηδία!! Ιστορία Κάψε Θερμίδες! Κατασκευή ποδηλάτου Νορβηγία! Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο Γύρος του κόσμου Οικογένεια ΠΑΡΑΞΕΝΑ Παρουσίαση Ποδήλατο Ποδηλατόδρομοι. Πολιτισμός Προστιμα! ΡΟΔΟΣ Ρεκόρ ποδηλάτου Σέλα! Σίκινος Σουμελά Σπαστό Ηλεκτρικό Ποδήλατο Στέλιος Βάσκος Συμβουλές Σχεδιασμός ποδηλατόδρομου Σύρος ΤΡΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΛΤΑ Ταξίδι με ποδήλατο Το ποδήλατο του πρωθυπουργού Το ποδηλατο στο εξωτερικό Τουρισμός στην Ελλάδα Φλόγα Χρήστος Βολικάκης Ψυχολογία
Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει την προσπάθεια, είτε με σχετικό υλικό, είτε με οτιδήποτε άλλο, μην διστάσει να επικοινωνήσει μαζί μαςcyclingsantorini@yahoo.gr