Το Μιλάνο πληρώνει πολίτες να χρησιμοποιούν ποδήλατα για να καταπολεμήσει τη ρύπανση!



Η πόλη του Μιλάνου στην Ιταλία εξετάζει το ενδεχόμενο θέσπισης οικονομικών κινήτρων για τη χρήση ποδηλάτων από τους κατοίκους της, προκειμένου να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση.
Η απόφαση ακολουθεί μία από τις χειρότερες περιόδους ρύπανσης στην ιστορία της πόλης. Στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου, η αιθαλομίχλη έγινε τόσο έντονη ώστε οι δημοτικές αρχές αναγκάστηκαν να απαγορεύσουν τη χρήση των αυτοκινήτων για τρεις ημέρες, καθώς και την παραδοσιακή επίδειξη πυροτεχνημάτων που λαμβάνει χώρα στο τέλος του έτους. Για αυτό το λόγο, οι αρχές της πόλης είναι πρόθυμες να δοκιμάσουν νέα σχέδια για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, διαθέτοντας προϋπολογισμό 35 εκατομμυρίων ευρώ.
Πέρα από το ασυνήθιστα έντονο νέφος του 2015, η ατμοσφαιρική ρύπανση αποτελεί καθημερινή πραγματικότητα για τους κατοίκους του Μιλάνου. Μάλιστα το 2008, το Μιλάνο ανακηρύχθηκε ως η πιο μολυσμένη πόλη της Ευρώπης, και από τότε παραμένει μία από τις χειρότερες στον τομέα αυτό.
Το νέο σχέδιο για την προώθηση της χρήσης ποδηλάτων είναι εμπνευσμένο από ένα παρόμοιο σύστημα που δοκιμάστηκε στη Γαλλία το 2014, σύμφωνα με το οποίο οι εργαζόμενοι πληρώνονταν 25 λεπτά του ευρώ για κάθε χιλιόμετρο που διένυαν με το ποδήλατο στη διαδρομή προς την εργασία τους. Δυστυχώς, στη γαλλική περίπτωση, μόνο 419 άτομα από τα 10.000 που εκδήλωσαν ενδιαφέρον κατέληξαν να χρησιμοποιούν ποδήλατα.
Το Μιλάνο σχεδιάζει να καταβάλει ένα υψηλότερο ποσό ώστε να προσφέρει ισχυρότερο κίνητρο για τους ενδιαφερομένους, αλλά οι αρχές χρειάζονται έναν τρόπο για να επιβεβαιώνουν ότι οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούν ποδήλατα για να μεταβούν στην εργασία τους λένε την αλήθεια. Μια πιθανή λύση είναι μία εφαρμογή smartphone που θα παρακολουθεί την ταχύτητα της μετακίνησης του χρήστη αλλά δυστυχώς, δεδομένης της κίνησης στο Μιλάνο, είναι πιθανό ότι οι ποδηλάτες θα κινούνται ούτως ή άλλως πιο γρήγορα από τους οδηγούς οχημάτων.
Παρά τα οικονομικά κίνητρα, οι ειδικοί παραμένουν επιφυλακτικοί ότι το πρόγραμμα θα έχει επιτυχία και θα αλλάξει τον τρόπο που οι άνθρωποι μετακινούνται στο Μιλάνο. Η πόλη δεν είναι ιδιαίτερα φιλική προς τα ποδήλατα, και παρ’ όλο που κατασκευάζονται περισσότεροι ποδηλατόδρομοι, η υποδομή παραμένει περιορισμένη στις περιοχές όπου πολλοί άνθρωποι ζουν ή εργάζονται. Τέλος, ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι οι πολίτες διστάζουν να ασκηθούν στους εξωτερικούς χώρους μίας πόλης με τόσο κακή ποιότητα αέρα.
πηγή:naftemporini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ετικέτες

Διάφορα Ποδηλασία Santorini Τεχνολογία Ταξίδια AUSTRALIA Πάρος EUROPE Υγεία Ηλεκτρικό Ποδήλατο BIKE FESTIVAL Ελλάδα Κατασκευές ποδηλάτων Κοινόχρηστα ποδήλατα Οδήγηση Οικολογία Ποδηλατάδα Ποδηλατικός Τουρισμός 1ο Athens Criterium 23 Γύρος Αθήνας Africa Bikehotels COCO MAT Dervla Murphy Electric Bike Elekronio European Commission Eurovelo From Japan to England GeoOrbital Greece Greece - Australia ITALIA KOSMOS News Railbiking Ski Bike The Cyclist association of Santorini Training in Greece WWF Zagori Αγώνες Ανθρώπινες Ιστορίες Αστυνομικοί ποδηλάτες Ασφάλεια Ασφάλεια ποδηλάτη! ΓΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΣ Γύρος Γαλλίας Διακοπές με ποδήλατο! Διατροφή ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Ειδήσεις Ελληνικό ποδήλατο! Επίσκεψη ποδητατών στην Σαντορίνη Εφαρμογές Ινδία-Σουηδία!! Ιστορία Κάψε Θερμίδες! Κατασκευή ποδηλάτου Νορβηγία! Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο Γύρος του κόσμου Οικογένεια ΠΑΡΑΞΕΝΑ Παρουσίαση Ποδήλατο Ποδηλατόδρομοι. Πολιτισμός Προστιμα! ΡΟΔΟΣ Ρεκόρ ποδηλάτου Σέλα! Σίκινος Σουμελά Σπαστό Ηλεκτρικό Ποδήλατο Σχεδιασμός ποδηλατόδρομου Σύρος ΤΡΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΛΤΑ Ταξίδι με ποδήλατο Το ποδήλατο του πρωθυπουργού Το ποδηλατο στο εξωτερικό Τουρισμός στην Ελλάδα Φλόγα Χρήστος Βολικάκης Ψυχολογία
Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει την προσπάθεια, είτε με σχετικό υλικό, είτε με οτιδήποτε άλλο, μην διστάσει να επικοινωνήσει μαζί μαςcyclingsantorini@yahoo.gr