Γιατί να αγοράσω ένα Ηλεκτρικό ποδήλατο στην Σαντορίνη ;


Φιλοι του Ποδηλάτου!
Παρακατω σας παραθετω τους λογους που θα σας οδηγησουν σε μια απο τις πιο χρησιμες αγορες της ζωης σας. Ισως το καλυτερο δωρο για εσας, την υγεια σας και την τσεπη σας.
1. Ανεβασμα σε λοφους
Αυτο ισως να σας φαινεται πρoφανες, αλλα ειναι ενα απο τα κυριωτερα πλεονεκτηματα. Ενα καλο ηλεκτρικο ποδηλατο ουσιαστικα κανει τους λοφους  του νησιού επιπεδους, αυξανει την μεση ταχυτητα σας και εκμηδενιζει την πιθανοτητα να εξαντληθειτε και να φτασετε καπου αγκομαχωντας. Με την προυποθεση οτι θα  προσφερετε μια λογικη βοηθεια στο ποδηλατο σας, μπορειτε να περιμενετε οτι θα ανεβειτε λοφους με κλιση απο 1 εως 10 (10%)  με ευκολια και εως 14% κλιση με σχετικη ευκολια.


2. Ασφαλεια
Η υποβοηθηση που παιρνετε απο ενα ηλεκτρικο ποδηλατο, σας βοηθα να κρατιεστε εξω απο επικινδυνες καταστασεις.
3. Λειτουργικα εξοδα
Το κοστος αγορας ειναι λιγο υψηλοτερο απο ενα καλο ποιοτικο συμβατικο ποδηλατο. Η μηχανικες φθορες ειναι περιπου ιδιες. Η καθημερινη φορτιση εχει κοστος μερικες δεκαρες. Το μεγαλο εξοδο ειναι το κοστος αντικατασης της μπαταριας. Αν ενα συμβατικο ποδηλατο εχει κοστος ανα χιλιομετρο 6 cents το κοστος ενος ηλεκτρικου ποδηλατου ειναι 8-10 cents.
Ομως ενα ηλεκτρικο ποδηλατο δεν πρεπει να συγκρινεται με ενα μοτοποδηλατο η ενα αυτοκινητο. Οταν ενα αυτοκινητο εχει κοστος χιλιομετρου απο 90-150 cents ανα χιλιομετρο, ενα ηλεκτρικο ποδηλατο θα σας εξοικονομησει πολλα χρηματα. Επιπροσθετα δεν πληρωνετε τελη κυκλοφοριας, ασφαλεια, ΚΤΕΟ, Διοδια, ακτοπλοικα εισητηρια, Παρκινγκ κτλ.
4.Προσωπικη αθληση
Ασφαλως ενα συμβατικο ποδηλατο θα σας κανει αθλητικοτερους. Το γεγονος αυτο βεβαια εξαρταται απο το ποσο το χρησιμοποιητε. Ερευνες παρουσιαζουν οτι το 46% των συμβατικων ποδηλατων χρησιμοποιουνται μια η δυο φορες την εβδομαδα και οτι το 30% χρησιμοποιηται μια φορα καθε 4 ημερες η και ακομη λιγοτερο. Σε αντιθεση, μια προσφατη ερευνα εδειξε οτι οι ιδιοκτητες ηλεκτρικων ποδηλατων σε ποσοστο 33% το χρησιμοποιουν καθημερινα και ποσοστο 81% το χρησιμοποιουν τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα. Τυπικα λοιπον τα ανωτερω επιβεβαιωνουν διπλασιασμο της χρησης.
Λογω της ευκολιας σε ανηφορες, σε δυνατους ανεμους και σε βαρια φορτια οι χρηστες κανουν καλυτερη και περισσοτερη χρηση των ηλεκτρικων ποδηλατων. Το μοτερ προσφερει περιπου το μισο της προσπαθειας αλλα η πιο συχνη χρηση σημαινει περισσοτερη ασκηση για τον αναβατη. 
5.  Ιδρωτας!   
Ο ιδρωτας μπορει να μην ειναι σοβαρο θεμα οταν βγαινετε για μια απλη βολτα, αλλα ειναι σημαντικο οταν πατε για δουλεια. Πολλοι λιγοι εργοδοτες εχουν εγκαταστασεις για να κανουν οι εργαζομενοι ενα ντους. Το ηλεκτρικο ποδηλατο εκμηδενιζει το προβλημα στην πηγη.Οταν κανει ζεστη ανοιξτε λιγο παραπανω το γκαζι, στον κρυο καιρο μειωστε το γκαζι και αυξηστε την ασκηση για να ζεσταθειτε. Θα φτασετε στο γραφειο σας ευπρεπεις.
6. Καθαρο και πρασινο
Τα ηλεκτρικα ποδηλατα καταναλωνουν ενεργεια σε σχεση με τα συμβατικα (προσεξτε δεν συγκρινουμε με ενα αυτοκινητο η με ενα μοτοποδηλατο) Το μονο αναλωσιμο ειναι η μπαταρια η οποια μπορει να ανακυκλωθει μετα απο την χρηση της. Η μεση καταναλωση ειναι περιπου σε "καυσιμα" 100- 150 watts ηλεκτρικης ενεργειας σε συγκριση με τα 15.000 watts περιπου, που καταναλωνει ενα αυτοκινητο. Η αντιστοιχια ειναι περιπου 800-2,000mpg (290 - 700 χιλομετρα ανα λιτρο). Κανενα αλλο μεταφορικο μεσο δεν μπορει να πλησιασει αυτα τα στοιχεια.
Με αλλα λογια οσο καταναλωνει μια λαμπα 100 watt  σε ενα απογευμα, ειναι αρκετη ενεργεια για να μετακινησουν ενα ηλεκτρικο ποδηλατο 20 με 40 μιλια...
7. Γνησια Αναννεωσιμο και διατηρησιμο
Αν χρησιμοποισετε ηλιακο πανελ η ανεμογενητρια η καταναλωση καυσιμων ειναι μηδενικη.
8. Γρηγοροτερες διαδρομες
Στην θεωρια ενα αυτοκινητο η μια μοτοσυκλετα πηγαινουν πιο γρηγορα. Στην πραξη ομως η ταχυτητα πεφτει ακομη και στα 20 χλμ την ωρα στις πολεις. Το ηλεκτρικο ποδηλατο  πηγαινει παντου ακομη και σε διαδρομες που απαγορευονται  τα αυτοκινητα και οι μοτοσυκλετες. Το αποτελεσμα ειναι πολλες φορες μια γρηγοροτερη διαδρομη απο πορτα σε πορτα απο οποιοδηποτε αλλο μεσο.
9. Υψηλη μεταπωλητικη αξια
Τα ηλεκτρικα ποδηλατα ειναι νεα τεχνολογια. Η σημερινη κατασταση δειχνει σταθερα καλυτερη μεταπωλητικη αξια εναντι των συμβατικων. Ειναι αληθεια οτι ενα ηλεκτρικο ποδηλατο ειναι ακριβοτερο αλλα αν θελησετε να το πουλησετε θα παρετε τα περισσοτερα απο τα χρηματα σας πισω.
10. Με μοτερ αλλα χωρις γραφειοκρατια!
Τα ηλεκτρικα ποδηλατα ειναι απο πλευρας γραφειοκρατιας σαν τα συμβατικα ποδηλατα.Δεν εχουν κτεο, δεν πληρωνετε ασφαλεια ,δεν πληρωνετε τελη , δεν θελετε αδεια κυκλοφοριας και διπλωμα !
Γνησια ελευθερια και πραγματικη διασκεδαση σαν να ειστε σ' ενα  ιστιοπλοικο σκαφος.

1 σχόλιο:

  1. XRHSIMOPOIO HLEKTRIKO PODHLATO EDO KAI 20 XRONIA. H TEXNOLOGIA SHMERA EINAI ANARPASTH. MBOREIS NA ALLAXEIS RYTHMO, TAXYTHTA KAI TROPO LEITOURGIAS APO TO AFTOMATO STO PODOKINHTO ANALOGA ME TA KEFIA SOU. EDO STIS AZORES POU MENO, EXOUME PANEMORFA DASH ME POLLES ANHFORES KAI MONOPATIA. O HLEKTRISMOS BOHTHA OTAN EISAI KOURASMENOS KAI EISAI HLIKIOMENOS OPOS EGO. OLOI OI FILOI MOU EXOUN OLLANDIKA HLEKTRIKA PODHLATA YPSHLHS TEXNOLOGIAS ME HLIAKA FANARIA KAI EXOPLISMO. TA KALYTERA HLEKTRIKA PODHLATA EINAI FTIAGMENA STIS SKANDINAVIKES XORES. EGO AGAPO TA TRIKYKLA, GIATI EXOUN XORO GIA TRIA ATOMA KAI MEGALO KALATHI GIA TA PSONIA. OI KYBERNHSEIS TON EVROPAIKON XORON PREPEI NA DINOUN PRIM STOUS KATOXOUS HLEKTRIKON PODHLATON. STO NHSI SAO MIGUEL, POU MENO EGO, EXOUME ANEMOMHLOUS PO PARAGOUN HLEKTRIKH ENERGEIA KAI H FORTISH EINAI TSAMBA. PROTEINO SE OLOUS TOUS FILOUS ELLINES NA AGORASOUN HLEKTRIKO PODHLATO KAI NA XRHSIMOPOIOUN HLIAKES BARKES AN MENOUN KONTA STH THALASSA. TA HLEKTRIKA PODHLATA DEN TROMAZOUN TA AGRIA ZOA STA DASH GIATI DEN KANOUN THORYBO.

    Είχα τ' όνειρό μου....τό ηλεκτρικό ποδηλατό μου...Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενα σου φίλε
    συνποδηλάτη.Αντί σχολίου παραθέτω την άποψη κάποιου συμπατριώτη μας από το νησί SAO MIGUEL
    των Αζορών. Βλέπετε εκεί υπάρχει ποδηλατική παδεία και το ποδοκίνητο όχημα το έχουν για καθημερινή χρήση,χωρίς βανδάλους στην άσφαλτο και με τοπικές αρχές πού έχουν άποψη για την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ετικέτες

Διάφορα Ποδηλασία Santorini Τεχνολογία Ταξίδια AUSTRALIA Πάρος EUROPE Υγεία Ηλεκτρικό Ποδήλατο Ποδηλατικός Τουρισμός BIKE FESTIVAL Ελλάδα Κατασκευές ποδηλάτων Κοινόχρηστα ποδήλατα Οδήγηση Οικολογία Ποδηλατάδα Συμβουλές 1ο Athens Criterium 23 Γύρος Αθήνας Africa Bikehotels COCO MAT Dervla Murphy Electric Bike Elekronio European Commission Eurovelo From Japan to England GeoOrbital Greece Greece - Australia ITALIA KOSMOS News Penny Marathon Pinarello Bike Railbiking Ski Bike The Cyclist association of Santorini Thira Thirasia Training in Greece WWF Zagori Αγώνες Ανθρώπινες Ιστορίες Αστυνομικοί ποδηλάτες Ασφάλεια Ασφάλεια ποδηλάτη! Βολικάκης ΓΥΡΟΣ ΓΑΛΙΑΣ Γύρος Γαλλίας Διακοπές με ποδήλατο! Διατροφή ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Ειδήσεις Ελληνικό ποδήλατο! Επίσκεψη ποδητατών στην Σαντορίνη Εφαρμογές Ινδία-Σουηδία!! Ιστορία Κάψε Θερμίδες! Κατασκευή ποδηλάτου Νέος Νόμος Νορβηγία! Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο Γύρος του κόσμου Οικογένεια ΠΑΡΑΞΕΝΑ Παρουσίαση Ποδήλατο Ποδηλατόδρομοι. Πολιτισμός Προστιμα! ΡΟΔΟΣ Ρεκόρ ποδηλάτου Σέλα! Σίκινος Σουμελά Σπαστό Ηλεκτρικό Ποδήλατο Στέλιος Βάσκος Σχεδιασμός ποδηλατόδρομου Σύρος ΤΡΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΛΤΑ Ταξίδι με ποδήλατο Το ποδήλατο του πρωθυπουργού Το ποδηλατο στο εξωτερικό Τουρισμός στην Ελλάδα Φλόγα Χρήστος Βολικάκης Ψυχολογία
Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει την προσπάθεια, είτε με σχετικό υλικό, είτε με οτιδήποτε άλλο, μην διστάσει να επικοινωνήσει μαζί μαςcyclingsantorini@yahoo.gr